dinsdag 18 april 2017

Round Robin, gebruik een brayer


De opdracht voor de sheets was, gebruk een brayer. Ik heb een paar filmpjes op you tube gekeken hiervoor. Ik wou het eerst veel te ver gaan zoeken. Maar deze techniek ligt me wel, de achtergronden zijn zo subtiek of hevig zoals je zelf wil! Hier wel geribbelde kant gebruikt wat het wel moeilijker maakte. Verder mijn nieuwe stencil het gezicht, van Sheena Douglass gebruikt. De bloemen zijn van een sheet van dylusions en heb ik ingekleurd met zigs. Nog een fijne dag Chantal

7 opmerkingen:

Margo zei

Waaw prachtig Chantal !

Marijke zei

Mooi gedaan! heel bijzonder zo met die achtergrond. De vorige kaart is ook mooi gemaakt! Groetjes Marijke.

angeleef zei

Wat een speciale kaart met speciale technieken.
Erg om te zeggen, maar ik begrijp maar de helft van jouw uitleg die er onder staat.
Haha, zo lang jij er maar wat mee kan zeker?
Groetjes
**Evi**

!neke zei

Prachtig !!!!
Mooie achtergrond !

Ellen zei

Ziet er prachtig uit! Wat bijzonder dat het gezicht een stencil is.

Gerrina zei

Dat gezicht stencil is zo mooi! En die achtergrond ziet er niet zo heel simpel uit...gaaf geworden! Groetjes, Gerrina

Lut zei

Klasse

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com